Jocuri

Coca-Cola și State Farm se retrag din Overwatch League din cauza procesului de hărțuire

În ultimele săptămâni, multe declarații au scos la iveală acuzații care prezintă un mediu de lucru toxic și inechitabil la Activision și Blizzard Entertainment. Printre aceste acuzații se numără și procesul de hărțuire pe care compania s-a confruntat recent pentru că l-a avut Nu încuie sălile de lactație, ceea ce a dus la o experiență dificilă pentru angajatele, în special. Recent, Bloomberg a raportat că președintele Blizzard Entertainment, J. Allen Brack, a plecat de la companie din cauza unui proces de muncă, în urma nedreptății cu care s-au confruntat angajații la companie. La scurt timp după, șeful HR al Blizzard Entertainment, Jesse Meschuk, a părăsit și compania după ce compania s-a confruntat cu acuzații de hărțuire și abuz.

Începând de astăzi, Coca-Cola și State Farm – doi dintre sponsorii săi majori – s-au retras și de la turneul profesional Overwatch e-Sports al Blizzard Entertainment, Overwatch League, în urma procesului recent pentru hărțuire sexuală și discriminare cu care sa confruntat compania. După cum a raportat Washington Post, un purtător de cuvânt al State Farm – care a devenit pentru prima dată sponsorul Overwatch League în 2019 – a spus că furnizorul de asigurări este „reevaluarea relației noastre limitate de marketing cu Overwatch League” iar compania a cerut asta „Nu există reclame în timpul meciurilor din acest weekend.”

Potrivit Washington Post, un purtător de cuvânt al Coca-Cola a declarat miercuri că compania este „conștient de acuzațiile legate de Activision Blizzard”, și că au monitorizat îndeaproape circumstanțele. „Colaborăm cu partenerii noștri de la Blizzard în timp ce facem un pas înapoi pentru un moment pentru a revizui planurile și programele viitoare.” citeste declaratia. În plus, purtătorul de cuvânt al Coca-Cola a negat să fi comentat dacă compania va continua sau nu să sponsorizeze Liga Overwatch în viitor.

Citeste si  Șeful HR al Blizzard părăsește compania

Atât Coca-Cola, cât și State Farm s-au retras din Overwatch League la doar câteva zile după ce firma de comunicații, T-Mobile, a fost eliminată de pe site-urile Overwatch League și Call of Duty League. În timp ce T-Mobile nu a emis nicio declarație cu privire la retragere, este sigur să presupunem că, de asemenea, nu dorește nicio parte din procesul de hărțuire pe mâinile Blizzard Entertainment. Angajații Blizzard Entertainment au forțat compania să facă reformele necesare și se pare că luptele lor au rezultate.

În prezent, atât Coca-Cola, cât și State Farm rămân menționate ca sponsori corporativi pe site-ul Overwatch League, alături de Xfinity, IBM, Cheez-It, Pringles și Teamspeak. Cu playoff-urile Overwatch League 2021 revenind la evenimentele în persoană, după mai bine de un an de suspendare a competițiilor live din cauza COVID-19, momentul nu ar fi putut fi mai rău pentru Blizzard Entertainment.

Potrivit Washington Post, Overwatch League și Blizzard Entertainment încă nu a comentat recentele acuzații după ce a reiterat solicitările de comentarii. La începutul acestei săptămâni, Bobby Kotick, CEO-ul Blizzard Entertainment, a promis asta „oamenii vor fi trași la răspundere pentru acțiunile lor” și asigurat că va concedia orice angajați sau manageri găsiți vinovați pentru astfel de infracțiuni. Washington Post a contactat și alți sponsori corporativi ai Overwatch League. Cu toate acestea, nu au făcut-o inca a răspuns acuzațiilor cu care se confruntă Blizzard Entertainment.

Ce părere ai despre acest? Spune-ne părerile tale în comentariile de mai jos!

.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button