Cum sa

Cum să recuperati contul dvs. Gmail dacă pierdeți datele de acces

Pierderea accesului la contul dvs. Google/Gmail poate fi o experiență incredibil de frustrantă și nefericită. Când am cercetat acest articol, am dat peste mai multe conturi de persoane care au fost blocate din conturile lor după ce și-au uitat parolele – și câteva care încă nu au reușit să intre, chiar și după câteva săptămâni.

Google oferă o listă de metode de încercat dacă ați fost blocat din contul dvs. – fie pentru că v-ați uitat parola, fie pentru că cineva v-a spart contul și l-a schimbat. Uneori, funcționează.

Opțiunile dvs. dincolo de sugestiile Google pot fi limitate, așa că cel mai bine este să fiți pregătit din timp. Iată câteva sugestii pentru a vă plasa în cea mai bună poziție posibilă pentru a vă recupera lucrurile.

Faceți backup regulat pentru contul dvs

Dacă vreodată (bați pe lemn) pierdeți accesul la contul dvs., va fi mai puțin o lovitură – și este mai puțin probabil să vă creșteți tensiunea arterială – dacă aveți o copie de rezervă recentă a datelor. Google vă oferă un mijloc de a vă descărca datele pe care îl numește Takeout. Puteți descărca toate datele din toate aplicațiile dvs. Google sau din unele dintre ele sau dintr-o singură aplicație, cum ar fi Gmail.

Formatele descărcărilor variază în funcție de tipul de date. E-mailul dvs. va fi descărcat în format MBOX, care poate fi apoi încărcat într-un alt cont Gmail sau în majoritatea altor servicii sau aplicații de e-mail.

Utilizați un manager de parole

Un gram de prevenire merită – ei bine, știți restul – cel mai bun mod de a vă împiedica să pierdeți accesul la un cont Google din cauza unei parole pierdute este să utilizați un manager de parole pentru a vă păstra parola în siguranță. (Și nu, păstrarea parolei Google în Managerul de parole Google nu va ajuta.) Managerii de parole precum Bitwarden, 1Password și Zoho Vault se pot asigura că înghețarea bruscă a creierului nu vă va ține departe de e-mail.

Citeste si  Cum să obțineți mai mult spațiu în spațiul de stocare Google

Păstrați o înregistrare a parolei dvs. vechi

Una dintre modalitățile prin care Google vă verifică identitatea dacă vă pierdeți parola este să vă ceară să introduceți parola anterioară. Dacă a trecut ceva timp de când v-ați schimbat parola (presupunând că ați schimbat-o vreodată), poate fi greu (sau imposibil) să vă amintiți acea parolă anterioară. Așadar, atunci când vă schimbați parola Google – și nu este o idee rea să o schimbați în mod regulat – păstrați o evidență a parolei vechi undeva în siguranță.

O strategie bună aici este să utilizați managerul de parole – folosiți unul, nu? — pentru a ține evidența parolelor vechi. Majoritatea managerilor de parole vor oferi să actualizeze intrarea existentă pentru o aplicație atunci când creați o nouă parolă; dacă este posibil, puteți opta în schimb să creați o intrare nouă și apoi să reveniți și să o editați pe cea veche pentru a spune ceva de genul „Gmail – parolă veche”.

Dacă nu utilizați un manager de parole (și dacă v-ați pierdut parola, există șanse mari să nu utilizați), atunci poate că puteți păstra o listă cu parolele vechi într-un fișier criptat. Doar în cazul în care.

În cel mai rău caz, Google vă sugerează să încercați să vă amintiți orice parolă pe care ați folosit-o în trecut – sau cea mai bună presupunere.

Verificați pentru a vedea ce informații de recuperare sunt disponibile

Este o idee bună să oferiți Google în avans cât mai multe informații de recuperare cu care vă simțiți confortabil, astfel încât, dacă vreodată trebuie să vă verificați identitatea, aveți câteva opțiuni.

Este o idee bună să includeți mai multe moduri de a vă verifica contul.
  • Accesați pagina contului dvs. Google și apoi faceți clic pe „Securitate” în coloana din stânga.
  • Derulați în jos la „Moduri în care putem verifica că sunteți dvs.”.
  • Veți vedea dacă ați înregistrat un număr de telefon de recuperare sau un e-mail de recuperare. (Notă: dacă ați introdus un răspuns la o întrebare de securitate cândva în trecut, veți vedea asta și în listă; cu toate acestea, dacă faceți clic pe ea, veți primi o notificare care vă spune că Google nu mai acceptă securitatea întrebări.)
  • Dacă nu aveți niciuna dintre acestea completate, poate fi o idee bună să completați cel puțin unul. Dacă doriți să fiți cu adevărat atenți, mergeți mai departe și introduceți informațiile dvs. Iată cum.

Configurați un cont de e-mail de recuperare

Contul dvs. de e-mail de recuperare poate fi un alt cont Gmail, un alt cont de e-mail de la un alt serviciu sau chiar contul unei rude sau unui prieten. (Asigurați-vă că ruda sau prietenul respectiv este expert în securitate.)

  • Accesați secțiunea „Moduri în care putem verifica că sunteți dvs.” (vezi mai sus) și faceți clic pe „E-mail de recuperare”.
  • Introduceți adresa de e-mail de recuperare aleasă și faceți clic pe „Verificați”.
  • Google va trimite un cod de verificare din șase cifre la adresa de e-mail pe care ați introdus-o. Accesați e-mailul dvs., copiați codul și reveniți la pagina de recuperare pentru a introduce codul. (Aveți 24 de ore înainte de a primi un alt cod.)
  • Ar trebui să primiți o mică fereastră pop-up care să indice că adresa de e-mail de recuperare a fost verificată.

Puteți include un e-mail de recuperare verificat pentru a vă ajuta la recuperarea contului dvs.

Puteți include un e-mail de recuperare verificat pentru a vă ajuta la recuperarea contului dvs.

Configurați un număr de telefon de recuperare:

  • Accesați secțiunea „Moduri în care putem verifica că sunteți dvs.” (vezi mai sus) și faceți clic pe „E-mail de recuperare”.
  • Faceți clic pe „Adăugați telefon de recuperare” și introduceți numărul de telefon în caseta pop-up.
  • Google vă va trimite un cod de verificare la acel număr de telefon. Introduceți-l în caseta pop-up.

De asemenea, puteți adăuga un număr de telefon de recuperare;  Google vă va suna sau vă va trimite un mesaj cu un cod.

De asemenea, puteți adăuga un număr de telefon de recuperare; Google vă va suna sau vă va trimite un mesaj cu un cod.

Amintiți-vă când ați început contul

Dacă toate celelalte nu reușesc, Google vă poate întreba aproximativ când ați creat contul. Personal, habar n-am când mi-am deschis majoritatea conturilor Gmail; dacă doriți să verificați când ați început-o pe a dvs., probabil cea mai ușoară cale este să găsiți cele mai vechi Gmail-uri (acum, când aveți acces la contul dvs.) și să păstrați acele informații undeva în siguranță. (Acest lucru, desigur, presupune că nu ați fost suficient de eficient pentru a șterge toate e-mailurile vechi; în acest caz, acest lucru nu va ajuta.)

  • În contul dvs. Gmail, accesați meniul din stânga, găsiți „Toate e-mailurile” și faceți clic pe el.
  • Căutați în colțul din dreapta sus numărul de e-mailuri pe care le aveți. (Va spune ceva de genul „1-50 din 2.000”). Faceți clic pe acesta și selectați „Cel mai vechi”.
  • E-mailul dvs. va fi acum sortat în ordinea celui mai vechi; dacă (ca mine) nu ați fost foarte bun în ceea ce privește ștergerea e-mailului, acest lucru ar trebui să vă dea o idee despre când ați început contul.

Găsirea celor mai vechi e-mailuri vă poate ajuta să vă amintiți când v-ați deschis contul.

Găsirea celor mai vechi e-mailuri vă poate ajuta să vă amintiți când v-ați deschis contul.

Google oferă alte sfaturi pentru cei care întâmpină probleme la restaurarea site-urilor web, inclusiv trimiterea tuturor informațiilor pe care le puteți folosind computerul obișnuit, în aceeași locație în care calculați de obicei și cu browserul dvs. obișnuit.

recupereaza-ti parola

Deci, ce se întâmplă dacă chiar îți pierzi parola sau nu poți intra în cont din alt motiv? Ei bine, accesați pagina de recuperare a Google și începeți să răspundeți la acele întrebări.

Din păcate, când l-am încercat pe un cont de test, mi-am dat seama că opțiunile mele erau într-adevăr limitate. Mi s-a cerut mai întâi ultima parolă pe care am folosit-o, apoi un cod de verificare din e-mailul meu alternativ, un cod de verificare de pe telefon și răspunsul la întrebarea mea de securitate (în ciuda afirmației Google că nu mai folosea întrebări de securitate). Când am susținut că nu am niciunul dintre acestea disponibile, ultimul ecran pur și simplu m-a îndemnat să încerc din nou. Am trecut din nou prin toată acțiunea – și am fost din nou îndemnat să „Încearcă din nou”. Nu s-a oferit nicio alternativă.

De asemenea, puteți încerca să accesați pagina „Nu mă pot conecta la Contul dvs. Google” și să selectați una sau mai multe dintre opțiunile oferite pentru a vedea dacă există alte opțiuni.

Urmărirea uneia dintre aceste probleme vă poate ajuta să vă recuperați contul.

Urmărirea uneia dintre aceste probleme vă poate ajuta să vă recuperați contul.

Dar fiți conștienți de faptul că, chiar dacă puteți introduce informațiile cerute de roboții Google, s-ar putea să nu fie de ajuns. În 2017, jurnalistul de tehnologie Ron Miller a fost blocat din contul său Google; într-un articol, el a descris eforturile sale considerabile.

Deci ce poți face? Dacă doriți cu adevărat să vă păstrați e-mailurile – și alte date Google – disponibile, asigurați-vă că aveți cât mai multe modalități de a vă restaura contul și nu uitați să faceți o copie de rezervă, pentru orice eventualitate. În caz contrar, după ce ați încercat tot ce puteți, va trebui să faceți ceea ce sugerează Google în partea de jos a paginii „Sfaturi pentru a finaliza pașii de recuperare a contului” și să creați un cont nou.

Actualizare, 10 decembrie 2021, ora 9:00 ET: Acest articol a fost publicat inițial pe 4 august 2021 și a fost actualizat pentru a adăuga informații despre managerii de parole și pentru a reflecta metodele și opțiunile curente din Gmail.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button