FacebookInstagramTech

Facebook tocmai și-a dezvăluit noul nume: Meta

CEO-ul Facebook, Mark Zuckerberg, a anunțat joi, la evenimentul Connect al companiei, că noul nume al companiei va fi Meta. „Suntem o companie care dezvoltă tehnologie pentru a se conecta”, a spus Zuckerberg. „Împreună, putem pune în sfârșit oamenii în centrul tehnologiei noastre.

Și împreună, putem debloca o economie a creatorilor mult mai mare.” „Pentru a reflecta cine suntem și ceea ce sperăm să construim”, a adăugat el. El a spus că numele Facebook nu cuprinde pe deplin tot ceea ce face compania acum și că este încă strâns legat de un singur produs. „Dar, de-a lungul timpului, sper că suntem văzuți ca o companie metavers.”

Zuckerberg deține mânerul Twitter @meta (ale cărui tweet-uri sunt protejate în momentul scrierii acestui articol) și meta.com, care acum redirecționează către o pagină de bun venit de pe Facebook care prezintă modificările.

După cum UpgradeIT a raportat pentru prima dată pe 19 octombrie, rebrand-ul face parte din eforturile companiei de a schimba treptele de la a fi cunoscută doar ca o companie de social media pentru a se concentra pe planurile lui Zuckerberg de a construi metaversul. În iulie, el a declarat pentru UpgradeIT că în următorii câțiva ani, Facebook va „trece efectiv de la oamenii care ne văd ca fiind în primul rând o companie de social media la a fi o companie metavers”.

Zuckerberg a scris într-o postare pe blog de joi că structura corporativă a companiei nu se va schimba, dar se va schimba modul în care raportează rezultatele financiare. „Începând cu rezultatele noastre pentru al patrulea trimestru din 2021, intenționăm să raportăm pe două segmente operaționale: Family of Apps și Reality Labs”, a explicat el. „De asemenea, intenționăm să începem tranzacționarea cu noul simbol al acțiunilor pe care l-am rezervat, MVRS, pe 1 decembrie. Anunțul de astăzi nu afectează modul în care folosim sau distribuim datele.”

Citeste si  Kickstarter își pierde aproape 40% din forța de muncă după disponibilizări și cumpărări

Facebook a fost supus unei examinări intense în ultimele câteva săptămâni, după ce dezvăluirile bazate pe documente interne condamnatoare furnizate Wall Street Journal de către denunțătoarea Frances Haugen au arătat, printre altele, că platforma Instagram a Facebook a devenit un loc toxic pentru adolescenți, în special pentru fete. Și autoritățile de reglementare antitrust fac presiuni pentru dizolvarea companiei, pe măsură ce încrederea publicului în platforma de socializare scade.

Luni, mai multe instituții de știri au publicat mai multe detalii despre documentele interne dezvăluite Comisiei pentru Valori Mobiliare și Burse și furnizate Congresului în formă redactată. Ei au arătat îngrijorarea profundă a cercetătorilor Facebook că baza sa de utilizatori îmbătrânește, iar platforma își pierde acțiunea în rândul generațiilor mai tinere. Documentele au arătat, de asemenea, că Facebook dispune de un sistem pe niveluri pentru a prioritiza țările care vor primi protecție sporită în jurul alegerilor.

Speculațiile timpurii s-au concentrat pe o schimbare similară cu rebrand-ul Google din 2015, când a anunțat că va deveni una dintre mai multe companii sub umbrela unui holding mai mare numit Alphabet. Pentru Facebook, aplicația originală „albastru” s-ar alătura Instagram, WhatsApp și Oculus sub o companie-mamă.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button