Jocuri

Procesul Wolfire Games împotriva Valve a fost respins

În aprilie, Wolfire Games, dezvoltatorul jocului video de acțiune din 2017, Overgrowth, a intentat un proces antitrust împotriva Valve Corporation, proprietarii renumitului serviciu de distribuție digitală, Steam. Potrivit Wolfire Games, Valve Corporation suprimă concurența și taxele „o reducere extraordinar de mare de la aproape fiecare vânzare care trece prin magazinul său.” Cu toate acestea, după luni de zile, cazul a ajuns acum la o încheiere și Wolfire Games nu este cel care a reușit.

În iulie, Valve Corporation a răspuns acuzațiilor Wolfire Games, declarând că acestea „Nu reclamă un comportament ilegal, prejudiciu antitrust, putere de piață sau piețe antitrust sustenabile din punct de vedere facial pentru două produse separate… Mai degrabă, atacă un serviciu integrat popular pe care consumatorii îl apreciază pe o piață competitivă.” Chiar și Tim Sweeney, CEO-ul Epic Games, a profitat de șansa de a chema Valve Corporation pentru pretinsa reducere mare de la dezvoltatori.

Cu toate acestea, compania a continuat să-și apere reducerea de 30% de la dezvoltatori și chiar a declarat că „30% a devenit „standardul industrial”. Din fericire pentru Valve Corporation, se pare că această reducere nu se va schimba prea curând. În răspunsul său la acuzații, compania a cerut instanței să respingă cazul pe baza acuzațiilor nejustificate, spunând că Wolfire Games nu s-a întâlnit. „Cele mai de bază cerințe ale unui caz antitrust”, și exact asta s-a întâmplat acum.

Citeste si  „Abandoned” poate fi de fapt un nou joc Metal Gear

Potrivit verdictului referitor la caz, acuzațiile lui Wolfire Games eșuează din două motive. În primul rând, acuzația conform căreia Valve Corporation folosește ilegal Steam ca monopol pentru a forța jucătorii să cumpere jocuri doar prin vitrina sa a fost respinsă, deoarece instanța a declarat că Steam ca vitrină și platformă sunt, de fapt, „un singur produs în cadrul platformei de joc integrate și al pieței tranzacțiilor.”

În al doilea rând, acuzația că Valve Corporation folosește Steam ca monopol pentru a percepe o reducere excepțional de mare de 30% de la dezvoltatori, ceea ce o face nesustenabilă pe o piață competitivă, a fost de asemenea respinsă, deoarece instanța a declarat că, în timp ce alte vitrine cu reduceri mai mici au venit. și a dispărut, politicile Steam cu privire la procentul din venit pe care îl percepe dezvoltatorii săi au rămas aceleași de-a lungul istoriei vitrinei.

În plus, verdictul mai precizează că o reducere de 30% nu este nedreaptă, deoarece alte vitrine cu mai multe resurse care au taxat mult mai puțin au eșuat în cele din urmă și că reducerea mare nu a redus numărul de jocuri lansate în vitrină. În plus, verdictul mai precizează că Wolfire Games nu a descris modul în care a suferit direct de pe urma presupusei reduceri a producției jocurilor sale ca urmare a politicilor.

În sfârșit, instanța a încheiat verdictul spunând că „Wolfire poate depune o a doua plângere modificată, abordând infirmitățile descrise mai sus, precum și orice alte modificări pe care alege să le facă, în termen de treizeci (30) zilele acestei comenzi,” ceea ce sugerează că cazul nu s-a încheiat și că Wolfire Games poate aduce mai multe dovezi pentru un alt proces.

Citeste si  Zenimax și-a extins în tăcere studiourile la Montreal pentru proiecte viitoare

Ce părere ai despre acest? Spune-ne părerile tale în comentariile de mai jos!

Citiri similare: Battlefield 2042 bombardat cu recenzii negative pe Steam

.

Articole Similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button