Cum sa

Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Daca dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pentru o sesizare sau pentru a reclama un deranjament, avem mai multe variante atat telefonice cat si online.
Cum contactam un operator/agent Orange?
Modalitatile de contact pentru sesizari la relatii cu clientii Orange sunt urmatoarele:

  1. Apel la numarul 300 / 0374300300 (serviciul clienti). 

Putem apela numarul de telefon 300 din reteaua Orange sau numarul 0374300300 (apelabil din alta retea sau din reteaua Orange din roaming). Sesizarile pot fi facute in felul urmator:
-zilnic intre 07:00 – 24:00 putem solicita informatii sau depune sesizari telefonic pentru deranjamente ale serviciilor Orange TV si Orange Home TV;
-zilnic intre 08:00 – 21:00 pentru informatii sau reclamatii privind serviciile Orange;
-din roaming putem apela numarul 0040 374300300 insa apelul va fi taxat precum un apel efectuat in Romania;
-intre orele 08:00 – 21:00 apelul este gratuit, in afara acestor ore apelul este redirectionat catre numarul 401 unde tariful este de 0.14 euro/minut TVA inclus;
-pentru clientii Orange prepay, primele 2 apeluri efectuate intr-un interval de 30 de zile sunt gratuite, urmand ca al 3-lea apel sa fie tarifat cu 0.55 euro/apel;

2. Apel la numarul 401 (serviciul suport clienti).
Apeland la acest numar avem acces direct la un operator pentru a face un deranjament mai rapid iar programul acestui departament este non stop (24/24 ore).
Tariful national este de 0.14 euro/minut cu TVA inclus, primele 40 de secunde fiind gratuite.

3. Apel la numarul 474 / 0744940474 (serviciul clienti in limba maghiara pentru prepay si abonamente).
Apelul catre numarul 474 se face gratuit si este disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 – 20:00 si sambata intre orele 08:00 – 16:00.
Putem apela numarul 0744940474din alta retea.

Citeste si  Cum să utilizați funcțiile de filtrare a apelurilor Android 12

4. Apel la numarul 228 (serviciul clienti pentru persoane cu deficiente de auz).

Acest numar de telefon este util persoanelor cu deficiente de auz, asistenta se ofera prin SMS.

Putem apela acest numar de telefon zilnic intre orele 08:00 – 22:00.

Numarul 228 nu este apelabil din roaming.

5. Formular online pe www.orange.ro/eContact/ 

Orange are o sectiune detaliata de contact prin formular online, foarte usor de folosit atat pentru clientii existenti cat si pentru potentialii clienti, urmam sectiunea cea mai apropiata nevoilor noastre, solicitarea ajunge la departamentul abilitat urmand ca un reprezentant Orange sa ne contacteze telefonic sau pe e-mail pentru a raspunde sesizarii / solicitarii noastre.

Din interactiunile mele cu Orange, timpul mediu de raspuns este de o zi, rar ajungand la 2 zile, ceea ce consider foarte util avand in vedere ca unii operatori raspund la sesizarile online chiar si dupa 30 de zile.

6. Pagina oficiala de Facebook Orange (@orangeromania).

Orange ofera asistenta inclusiv pe Facebook si o face rapid. Putem trimite un mesaj privat pe Facebook urmand sa primim un raspuns. Pentru o verificare rapida, este indicat sa lasam toate detaliile necesare (exemplu: daca avem o sesizare de nefunctionalitate, sa lasam codul de client, numele titularului, adresa din contract sau numarul de telefon si cum se manifesta problema noastra).

Uneori se raspunde si comentariilor postate la alte postari Orange insa este indicat sa trimitem un mesaj privat pentru a fi verificata mai repede solicitarea (si, bineinteles, sa ne protejam datele).

7. Softpedia – Orange Helper.

Orange are un reprezentant si pe forumul Softpedia, denumit Orange_Helper, acesta oferind asistenta postarilor de pe forum.

Citeste si  Cum să dezactivezi un cuvânt sau o expresie pe Twitter

Situatiile si problemele pentru care dorim sa contactam serviciul de relatii cu clientii Orange pot fi diverse, cateva exemple fiind:

  • probleme financiare: cost suplimentar mare pe factura, factura neprimita, abonamente dublate;
  • probleme tehnice: probleme de semnal la telefonia si internetul mobil, lipsa acoperirii in unele localitati, viteza redusa la internetul mobil 3G/4G/4G+, nu functioneaza roamingul, nu se conecteaza la retea;
  • probleme semnal Orange TV: cand nu avem semnal la televiziunea prin cablu sau prin satelit (DTH), cand nu receptionam anumite programe TV, semnal slab pe cablu;

Sesizari/contact/deranjamente serviciul de relatii cu clientii Orange

Desi este mai comod sa facem o sesizare online, cand avem probleme (in special tehnice) urgente, este indicat sa sunam la relatii cu clientii, pentru a verifica problema in timp real. Altfel, putem alege cu incredere una din modalitatile de contact disponibile online pentru a anunta un deranjament sau pentru a solicita informatii despre o factura.

Cum putem rezilia contractul Orange?

Putem solicita rezilierea contractului Orange printr-o cerere depusa online in sectiunea Contact pe site-ul Orange.

Cum putem suspenda temporar abonamentul Orange?

Putem cere suspendarea serviciilor Orange daca abonamentul este semnat inainte de 24 noiembrie 2011 iar suspendarea se poate face pe maxim 3 luni; Pentru a suspenda temporar abonamentul trebuie sa platim o taxa de 4.96 euro TVA inclus/luna; Desi abonamentul este suspendat, taxa de suspendare trebuie sa fie achitata lunar;

In concluzie, Orange ofera modalitati diverse de a contacta serviciul de relatii cu clientii, personal fiind multumit de timpul de raspuns la sesizarile facute online, stau mult mai bine la acest capitol in comparatie cu Telekom, Vodafone sau Digi.

Citeste si  Cum să verificați dacă furnizorul dvs. de internet este sincer cu viteza internetului

Daca aveti o sesizare nerezolvata sau doriti sa reclamati o problema tehnica, lasati un comentariu si vom incerca sa va ajutam.

Alte legaturi importante:

Contact Telekom

Contact DIGI-RDS

Contact Vodafone

Contact UPC

Articole Similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button